معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان از آغاز طرح زمستانه هلال احمر در اواسط آذر خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 25 October 2019

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان بر ضرورت ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده ای تاکید کرد و گفت: با توجه به تغییرات جوی این نقاط که برآورد می شود حدود 6 منطقه باشد نیازمند توجه ویژه برای ایجاد پایگاه است.

داریوش کریمی اصفهان را به عنوان شاهراه اصلی غربی شرقی و شمالی جنوبی کشور دانست بیان داشت: تامین اعتبار برای این مراکز امدادی را ضروری است.

او با بیان اینکه طرح زمستانه هلال احمر از اواسط آذر آغاز خواهد شد، تصریح کرد: برای امداد مناسب در ماه‌های آینده برنامه‌ریزی شده است و در این پیوند، دوره‌های بازآموزی برای نجاتگران برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در مقوله‌های امداد و نجات خاطرنشان کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی، تدوین و طرح درس برای هر کدام از موضوعات، تنظیم و ارائه شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: ۴۳ پایگاه ثابت امدادی در استان در روزهای پیش‌رو فعالیت خواهند کرد و سعی بر این است تا در صورت عدم موافقت و تامین نشدن اعتبارات برای تاسیس پایگاه‌های موقت، از این مجموعه‌ها استفاده کنیم.

کریمی، هماهنگی سایر نهادها برای ارائه خدمات بهتر و کاهش هرچه بیشتر مصدومیت‌ها و حوادث را با اهمیت و لازم دانست و اظهار داشت: همکاری و همیاری با نهادهایی مانند اورژانس، پلیس و مدیریت بحران در سطح مناسبی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار